Kryper!!

Sprattlarn kryper på riktigt!
På händer och knän!
Jag är så stolt så jag kan spricka.

Tilda kom upp och passade henne lite medans jag åkte och handlade, innan hade hon fått mat och myst med mig så hon hade inte varit på golvet nå direkt.
Tilda säger att hon kryper.
Nej säger jag, "Det är ju så hon alltid gör, faller ner igen och hasar sig fram med händerna på mage".
När jag kommer hem igen så kryper hon verkligen.
Jag stod och hoppade så glad jag blev!
Ni vet som en liten skolflicka, klappade händerna och hoppade jämfota.
Haha.
Åh vad stolt jag är över henne.
"Sa ju det" sa Tilda hehe, jo.
Min Lilla flicka.
Hon är så duktig!


Kommentarer
Postat av: Anna Å

Så häftigt!! Förstår att du blev glad och stolt!

Längtas till Theo kan ta sig fram för egen maskin, min armar börjar vara trööööötta :)

2010-02-21 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0