Kilar över

Jag och lillan ska kila över till Cindy och Henny.
Stackarna var med om en krock igår.. Läskigt.
Men de är helskinnade iaf.
En sträckning i nacken på Cindy tydligen..
Så nu måste jag dit och se till dem hehe.
Kameran tas med och ikväll lägger jag in kort igen.
Det var några dagar sedan jag lede in sprilans nya kort så det får göras idag!
Ska se om jag inte kan ta mig ner mot ica oxå, behöver handla blöjor och barnmat.
Ingen panik med de sakerna, men dock är det lite panik för jag behöver Taolätt (kattlådeströ) akut.
Det är lite lite kvar i lådan nu.
Ska bli intressant att se hur framkomligheten är eller om jag ska låna min mors bil och handla.
Ingen som är sugen på att passa Sprattlare medans jag gör det?
:P
Tjing sålänge!

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Lite långt bara.

:-)

2010-02-03 @ 12:28:22
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0