Inte hemma

Har inte varit hemma under dagen.
Först åkte vi till Camilla och fikade tårta och babblade en stund, flickorna lekte.
När jag åkte därifrån så fick jag med mig vagnen.
Superfin vagn är det, men helt omöjlig att köra i slasket som är nu haha, så den blir ståendes tills våren.
Den gamla vagnen säljer jag nog till våren då.
Så om någon är intresserad bara hör av dig.
Det är en fin vagn som varit toppen att ha!
Syns knappt att den är använd..
Men iaf så är jag super nöjd med den nya!
Tack Millan för att du lät mig "råna" dig på den!

Efter detta passade jag på att umgås lite mer med Sol och Syster innan de ska åka idag, detta skedde hos Jeanette då hon var där just då.
Så fick Sprattlarn lekt lite till.

Väl hemma så vart hon stendäck och sover nu med.
Jag har hunnit slänga in tvätten i maskinerna och känner mig som en död efter att ha stigit upp vid 06 i två dagar nu.
Men det kan ju, om jag har tur, föra med sig att jag kanske kan somna vid 23 ikväll?
Jag lever på hoppet om att jag inte pallar vara vaken då längre och somnar.
Känner mig som om jag skulle somna där jag sitter just nu, men jag har inte tid att sova..
Jag har tvätt att ta hand om..
Dessutom är jag vråålhungrig.
Vet inte vad jag ska äta, men just nu duger nästan vad som helst som går snabbt.
Wok får det nog bli.
Det går snabbt..
Väntar mig ändå att lillan ska vakna vid 19-20 ca och vilja ha sin gröt, det är så typiskt att det alltid krockar med tvätten, hur jag än gör haha.

Nej nu märker jag att jag bara svamlar iväg.
Mindre bra.
Jag vill sova!!
Haha, hoppas att detta inte går över på övertrötthet utan att jag faktiskt kommer i säng sedan.
Tjing sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0