Imorgon.

Imorgon lovar jag att det kommer upp ett gäng kort här.
Bland annat på vad jag pysslat med sista tiden.
Men oxå självklart på Lilla Sprattlarn.
Sprattlarn blev föresten 8 månader idag (den 9:e).
Rackarns vad det går undan.

Idag har vi haft fullt upp.
Vi har varit hos Jeanette och Nova-Li och hälsat på även MAx var där såklart hehe.
Det var ett tag sedan så det var super trevligt.
Efter det mötte vi upp Mathilda jag och Sprattlarn och vi gick hem till mig, såg till att vi var mätta i magarna och sedan när Sprattlarn sussade så blekte vi ner Tildas hår lite.
Hipp som happ så kom Tessan in genom dörren och så satt vi och pysslade alla tre.
Sprattlarn har sussat jättebra de sista två kvällarna även om hon blev orolig igår när det närmade sig för mig att gå mot sängen.

Nu ska jag ta en kopp varm O'boy sedan kallar sängen på mig med.
Kanske kommer det upp kort på LO:s redan ikväll (natt) under tiden jag dricker min kopp..

Kommentarer
Postat av: Darya

Tiili är exakt fyra månader äldre än Lily :) Grattis på 8-månadersdagen stora damen! :)

2010-02-10 @ 00:58:09
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0