Handlat.

Ja, det är väl frid och fröjd att gå ner på stan för att handla haha.
Men uppåt är det värre i tio cm modd!!
Speciellt när man handlat barnmat, mjölk, grädde och frysvaror.
Ni kan ju gissa hur sjukt tung vagnen var uppför haha.
Men det var likförbannat gott att komma ut lite!
Lite träning på köpte skadar ju inte, speciellt int nu när man är klar med det hela och sitter inne igen.
Blev lite förvånad när jag tittade på klockan på hemvägen förut och den var fyra och det var ljust ute!
Det var då det gick upp för mig att det faktiskt inte är så långt kvar till våren.
Snart är vi där, det betyder oxå att vi snart har sommar och att min lilla Sprattlare snart är ett år..
Nee, jag tror jag ska ignorera det faktumet ett tag till faktiskt.
Hon är fortfarande min lilla bebis, promise.
Skönt att ha handlat iaf.
Nu har man allt man behöver för resten av månaden hemma och behöver inte tänka mer.
Det är så skönt.
Men likväl har jag en variant av köpstopp här hemma just nu.
Inget som inte behövs ska köpas.
På detta vis får jag rätat upp ekonomin för resten av året haha.
Det blir ju alltid knas efter jul och allt..
Sak dessutom se om jag inte kan få sparat undan lite under året så ja, det kommer bli lite lugnt på köpa hållet ett tag är tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0