Glömt?

Jag tror jag har glömt berätta att vi härom dagen bytte till sittdelen i vagnen.
Liggdelen står nu i mitt vardagsrum.
Fast jag är inte säker på om jag har berättat det haha.
Innan lyfte vi ju upp en platta i liggdelen så hon kunde sitta.
Men ja, nu kan jag inte förneka att hon är så stor att hon alltid vill sitta när hon är vaken i vagnen och det är väl klart att hon ska få det då.
Men visst känns det mysko att ha henne sittandes i vagnen.
Tur jag fortfarande kan ha henne vänd mot mig!
Vill aldrig vända henne bort från mig..
Men hur lätt är det att hitta sittvagnar som är vända mot "föraren" då?
Inte det lättaste kan jag säga, sedan ska det ju vara snyggt oxå helst haha.
Jag kan ha denna vagnen ett bra tag till, det kan jag, men jag tänker på senare när man ändå vill ha en lättare och smidigare vagn oxå.
Denna blir lite klumpig senare när hon blir större även om den som sagt fungerar även då.
Men det jag menar är att jag vill ha henne vänd mot mig sålänge hon sitter i vagn haha
Men ja... Det kanske bara är jag som är så överkär i mitt barn så att jag blir löjlig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0