Försöker

Ska försöka ta mig upp ur sängen på morgonen nu.
Tycker det är lite läskigt när lillan leker i sängen numera.
Så får jag väl lägga mig med henne när hon tar sin förmiddags sovstund om jag är väldans trött då.
Sover jag brevid henne så sover hon ju dessutom både bättre och längre.
Hade ju inte skadat om man kunde bli en morgonpigg människa istället för den nattmänniska man är.

Igår tänkte jag att jag skulle lägga mig tidigt, som vid elva tolv någon gång.
Men vad händer då?
Jo min dator börjar bete sig underligt, så jag fick söka igenom den diska fragglar och göra diskrensning.
Det tog ju sin lilla tid plus att jag fick vänta med att göra det nödvändiga som jag alltid gör innan jag lägger mig.
Typ skriva ett sista inlägg på bloggen och se över mina byar på mitt spel.
Just nu måste jag även se över kompisens byar då hon inte kan det själv.. Så ja, jag har att göra.
Sedan skulle Sprattlarn ha en flaska innan jag kunde sova oxå.
Detta gjorde att klockan hann bli halv 2 på natten innan jag släckte lampan..
Men jag vart uppe vid 8 idag iaf.
Så jag är nöjd!
Har dessutom inte lagt mig med Sprattlarn när hon tog sin förmiddags lur.
Tyvärr innebar det att hon sov i ca 20 min bara..
Men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0