Betsy

Idag har Betsy varit på besök, men förutom det så händer det inte mycket annat än bus med lillan och att jag försöker få ordning på mina byar i mitt spel.
Chill dag helt enkelt.
Betsy hade klippt sig, vilket var snyggt!
En frisyr jag kan tänka mig senare när mitt kommit ut en bit.
Dock tror jag inte det är möjligt om de inte kapar hälften först...
För då står bara allt hår åt alla håll och kanter.
Det är det som är trist när man har hår för tre personer..
Även om man får väldigt fint långt hår och väldigt fint kort hår, det är mellanlängderna som inte är vackra.
Tyvärr.
Det var iaf väldigt trevligt att se Betsy igen, det var ju ett tag sedan nu igen hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0