Att somna..

I säng var jag klockan 23.
Gissa när jag somnade..
Jag tittade iaf på klockan sista gången vid 01..
Jag hatar att det ska vara så svårt för mig att somna.
Detta är oxå den huvudsakliga anledningen till varför jag skulle önska att Sprattlarn somnade senare på kvällarna och vaknade senare oxå.
Det är mindre roligt att gå upp vid 06 om man inte somnat förens vid 01..
Inte mycket att göra åt och jag går ju och lägger mig på dagen med Lillan för att få ihop min sömn.
Jag har testat tusentals gånger att inte lägga mig på dagen för att bli trött tidigare på kvällen och det fungerar bara 1 av 100 ggr, resten av gångerna blir jag dödströött vid 17 sedan går det över till övertrött och därmed "pigg" innan det är dags för säng igen..
Jag kan ju inte gå och lägga mig vid 17 heller, för då är min lilla dam fortfarande vaken och minst ett grötmål ska hon ha innan hon somnar oxå vid 19 tidigast.
Ja, sömnen är det alltås lite si och så med för tillfället, men inget att göra åt saken.
Det går över detta med.
Men detta är iaf orsaken till min lite Zombieliknande uppsyn stundvis hehe.
Jag är helt enkelt trött och erkänner nog inte hur trött för mig själv ens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0