Sent

Klockan är sen, men Lillan sover och jag har fått tagit mig en dusch, en lång dusch!
Känner mig nöjd över det.
Att ha fått den tiden för mig själv räcker i flera dagar framåt.

Sprattlarn har varit ganska arg under dagen..
Eftersom jag gjorde iordning hennes nappburk igår så samlade jag ihop alla nappar jag kunde hitta i dag när vi gick upp och hon har inte fått en enda napp på hela dagen utom när hon sov middag och nu innan hon skulle sova för natten.
Oj vad arg hon har varit på mig..
Men jag räknar med tre dagar sedan är nog missbruket av napparna ett minne blott och hon kan återgå till att bara bruka dem så som de är menade att användas. Som tröst när hon är ledsen och snutt när hon ska sova.
Det är ine meningen att hon ska ha napp 24/7 och det gick fint förr att bara ha den när det var sovdags, vet inte vad som hände, men nu återgår vi till ordningen igen!
Nu ska jag njuta av lite choklad och lugnet, sedan ska även jag i säng.
Denna kvällen var min vinst!

Kommentarer
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell & Melvin + gravid ★

Yes, vi flytta till fridhem i somras, tanken var att vi skulle bo här ett tag, men med en till bebis i magen så blir en 3a för liten så vet inte hur länge till vi kommer bo här. Men älskar att de är så billigt då allt ingår i hyran :)

2010-12-28 @ 15:15:07
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0