Lång dag

Dagen har känts otroligt lång.
Sömnen blev det lite si och så med natten till idag, får se hur det blir inatt.
Dagen har som sagt varit långsam och varvats med att kramas med febrig liten flicka och att sitta på mailen och prata med lärare.
Suck.
Imorgon ska jag skriva in de sista ändringarna på mitt arbete innan slutinlämning på fredag sedan kan ajg inte gör amer för denna kursen innan jag vet om jag får omtenta på någon del.
Känner att jag är påväg att bli sjuk jag med och allt jag kan göra är att hoppas att både jag och Lillan är friska tills på måndag när vi har introduktion för nästa kurs och sedan föreläsningar resten av veckan.
Genus är nästa kurs, det kommer helt klart bli intressant.
Nu är det sussa som gäller för mig och min Docka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0