Kräkas...

Har spytt hela natten...
Började vid 21-22 tiden igår och sedan har det hållt på hela natten..
Tiili är än sålänge frisk och pigg (peppar, peppar) och jag hoppas det håller sig så.
Jag vill ju vara i skolan ju!
Hoppas jag inte kräks mer idag eller alls, för det orkar jag inte...
Fick inte ens behålla vatten inatt så var en aning orolig att jag skulle torka ut. Var jättetörstig..
Nu känner jag mig ok, utom frossa, ont i kroppen (ingen feber) och nojan för att det ska sätta igång igen..
Ringde även dagis och sa att lillan inte kommer idag och fick veta att tre av personalen som jobbade igår oxå ligger hemma idag. Så tydligen var det en aggresiv liten sjuka som kom och störde igår.
Jag som knappt var där dessutom.
Hoppas verkligen Sprattlarn får vara frisk!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas att du mår bättre och att lillan slapp sjukdom...

Hoppas du har fått någon avlastning oxå, så att du har kunnat vila!

2010-12-17 @ 14:09:45
Postat av: Joanne

Fin du är gumman.

Bättre är jag, men helt slut som sagt...

Avlasning kan man drömma om när det är magsjuka som härjar. Lillan har snällt fått vara hemma med mig och ha tråkigt. Väldens tråkigaste mamma är jag nog just nu..

2010-12-17 @ 15:28:20
URL: http://sprattlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0