Klipp, Klipp!

På Onsdag är det dags!
Då kommer en sax att närma sig mitt hår igen för första gången på länge.
Får se vad som blir kvar denna gången haha.
Ingen trimmer med i bilden denna gången iaf, så borde ju inte bli helt kalt.
Nej, allvarligt så ska jag bara ta bort lite i nacken och jämna ut det.
Försöka få till en längre Bob av det hela.
Så trött på mitt hår som det är idag och vill ju att det ska bli långt igen så kan inte klippa för mycket, men kan ju åtminstonde försöka se ut som folk under tiden jag väntar.
Hade behövt lägga lite slingor oxå eftersom mitt hår ändrade färg helt under graviditeten och blev jätte tråkigt, men orkar inte med sådana extra grejer.
Så nu är det snart klippdags för mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0