Dags

Dags för ny kurs imorgon.
Har tvättat och grejat idag så nu borde mitt hem stå sig relativt tills nästa vecka iaf.
Sprattlarn har sovit lite för sent, men vad gör det.
Idag är det lugnt iaf, imorgon är det ju dags för dagis igen så då borde sovtiderna bli bättre igen.
Sovtider och annat kan bli knasigt för mindre än sjukdom och hon blir nog riktigt glad att komma tillbaka till dagis imorgon, hon har ju inte varit där på över en vecka!!
Ni kan tänka hon är uttråkad!
Stackarn.
Idag kom ännu ett nytt ord föresten - Jacka!
Kommer nya ord i en sådan fart att jag inte hinner med.
Hon har satt ihop två ord då och då ett litet tag oxå.
Jag är så stolt över min lilla docka oavsett om hon är tidig, sen eller helt normal.
Nu står hon och klappar på Tossen (katten) och pussas..
Det blir väl inte sötare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0