Ut i Skogen

Igår var vi upp till syster en sväng.
Hon lyckades då övertala oss till att följa med henne ut i skogen idag.
Sprattlarn ska få vara hos sin morfar och Frewini över dagen.
Jag blir nervig, hon har inte varit där innan så, bara tillsammans med mig och bara korta stunder.
MEn jag vet att jag är löjlig som är nervös över det..
Pappa har ju ändå fyra barn själv och Frewini ett eget som är 8 och alltså inte så längesedan att hon glömt småbarn.
Dessutom älskar hon barn.
Så hon är nog jätte glad över att få ha Sprattlarn några timmar.
Jag är löjlig.. Men kan inte riktigt låta bli att oroa mig.
Jag vet ju dock att jag alltid mest oroar mig innan jag väl lämnat henne.
Sedan när hon väl är på plats så brukar jag lugna mig och få annat att tänka på.
Så ut i skogen idag då.
Inte ultimat väder kanske, men vad tusan.
Det kan ju vara skönt för Zilje att få komma ut och rusa av sig.
Fick springa lite med Lailas taxar igår och var så duktig tjejen.
Kom när man bad henne och höll sig runt oss.
Fina tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0