Städa.

Idag ska det städas här hemma.
Ska bara få tummen ur.

Markus mamma och syskonbarn kom förbi en sväng nyss vilket jag tycker är mycket trevligt.
Jag gillar verkligen hans familj.

Det verkar som om Sprattlarns Pappa, farbror Cedric och farfar tänkt komma på besök på söndag.
Det vore kul om de gjorde det.
Sprattlarn har inte sett sin farfar sedan namngivningen vilket är lite trist, så det vore verkligen jättetrevligt om de kom.

Nu hoppas jag att min mor kommer på besök ikväll, har befallt henne att göra så.
Så får vi se om hon är lydig oxå haha.
Tänkte stjäla min lilla dundröm Zilje ett par dagar nämligen.
Saknar att ha hund ibland så det hade varit trevligt.

Ne, dags att städa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0