Överlevde med knapp nöd..

Resan dit gick bra.
Att hitta vart jag skulle vara gick oxå bra.
Men tråkigare dag får man leta efter...
Information, information och åter information.
Brandsäkerhet, kår, bibliotek, it-avdelning, rektor, skolkyrka, skolhälsovård osv osv osv.
I det oändliga.
Bara massa tjat och åter tjat, stillasittandes, med få och korta pauser.
Nu har jag huvudvärk och känner mig tröttare än tröttast.
Ingen runtvisning på skolan så jag hittar fortfarande inte de olika salarna.
Informationen man fick var massor, men det mesta var helt oviktig information.
Inget om de viktigaste sakerna så som studieintyg som ska till CSN, runtvandriing på skolan.
Ingen info på om man får skåp.
Allt som faktiskt kändes viktigt fick man fråga om och de svar man fick var inte direkt tillfredsställande.
Hoppas skolgången i sig är bättre än så, annars kan det nog kvitta.
Men visst är skolan fin det man såg av den och man kan säkert hitta lite intressanta människor där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0