Igenom

Sådär, idag har jag då både sett och känt lillans nedre kindtänder som kikat fram.
Fortfarande svullet som tusan uppe så räknar med att de inte ligger långt efter, men säker kan man ju aldrig vara riktigt.
Hoppas tänderna hoppar upp snabbt så att det är ur världen snart.
Är ju så sjukt jobbigt att ha ont i munnen.

I ett par dagar har Sprattlarn fått äta av våran mat.
Hon har nog inte ätit särskillt mycket bättre eller sämre än annars.
Men så länge hon äter något så är jag nöjd.
Klockan är nu såpass mycket att jag ska slita mig från datorn och kille från Tv-spel och se till att vi går och lägger oss.
Lillan tar ju dessvärre ingen hänsyn till hur länge vi varit uppe på nätterna haha.
Dockan sover sött sedan nio tiden vilket är sjukt skönt.
Egentid är bra skönt ibland det med, om inte annat som omväxling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0