Handla kläder

För några dagar sedan insåg jag att Sprattlarn behövde nya kläder.
Mest för att ha lite att ha på dagis och så.
Så det blev en tur i affärerna nere i stan och så blev det några nya byxor.

Det bruna paret med stjärnorna på köpte jag i två olika storlekar för att jag tyckte de var så mjuka och goa så var bara tvungen hehe.

Igår kom kära lilla svärmor på besök och skämde bort sprattlarn ytterligare.
Hon tog med oss på en tur till Torp och så kilade vi lite i affärer och åt en bit.
Sprattlarn var lycklig över att få äta pannkakor själv =)


Två koftor och en jeans skjorta blev det.


Och två par byxor som jag föll pladask för.

Tusen tack söta svärmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0