Förkylning...

Så är då jag och Sprattlarn förkylda...
Hennes kindtänder uppe är påväg igenom på samma gång så hon är gnällig värre stackaren.
Lite halvskönt då att vi är hesa båda två, gör inte så int i öronen då.
Även om det kanske låter illa, så är det faktiskt skönt för öronen.

Hon är pigg större delen av dagen ändå till skillnad från mig.
Så det var ok att komma till dagis iaf.
Jag däremot slapp det.
Markus tog flickan till dagis och hämtade henne efteråt..
Jag sov igenom alltihopa.
Ändå är jag trött nu.
Sprattlarn får välling i soffan nu.
Dock var hon väldigt trött när hon kom från dagis och det är då hon varit den gnälligare varianten.
Hon fick nanat en stund på dagis oxå gullungen.

Nej, mycket annat är det väl inte att berätta om idag...
Såg Eclipse igår... Den var inget att ha..
Dåligt slut på en bra början och då menar jag triologin.
Synd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0