En sväng.

Idag tar vi oss nog till Lysekil en sväng.
Bara några timmar.
Markus behöver göra lite ärenden och jag tänkte se om jag hann träffa lite folk under tiden.
Längtar ju hem lite ju.

Sprattlarn är på dagis just nu och vi ska vara tillbaka vid strax efter 11.
Idag ska hon äta lunch på dagis.

Lillans båda kindtänder uppe är påväg ienom och hon har varit mycket snorig och gnällig sista två dagarna.
Men ingen feber tack o lov.
Men kan tänka mig att det gör ont i munnen på stackarn.
Senaste veckan har hon varit super svår att få orstat tänderna på.
Hon ska borsta själv förstår ni..
Det är ju bara det att det blir ju inte borstat då..
Så nu har det blivit lite av en fight gällande detta här hemma och det vill jag ju inte heller!
Vill ju att hon ska ta det som en grej man bara gör, inget att bråka om och inget att bry sig om..
Några tips och råd från er läsare kanske?

Kommentarer
Postat av: Cristin

Jobbigt... Vi har det så här hemma också. Det har blivit något lättare nu när Patric är större, roliga tandborstar och en vuxen som borstar sina tänder samtidigt gör det enklare :-)

2010-08-26 @ 06:49:06
Postat av: Jeanette Eriksson

FÖRLÅT! Jag glömde ringa! jag är kass! men en väldigt upptagen kassing : kan du förlåta mig?

2010-08-26 @ 21:42:48
URL: http://www.entuito.blogspot.com
Postat av: Carina

Ge henne en egen tandborste som hon kan veva runt i munnen med så borstar du med en annan tandborste under tiden :-) William här kör en barnborste o jag eltandborsten samtidigt, funkar hyfsat bra sedan han va liten som Tiili.

2010-08-26 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0