Dricka själv

Igår kom Yvette ut med sina ungar.
Det var trevligt att se henne igen, det blir ju inte allt för ofta dessvärre.
Sprattlarn har hittills tvärvägrat att hålla sin vällingflaska och dricka själv tidigare, men helt plötsligt så poff så gick det.
Så nu dricker hon välling själv duktiga flickan.
Det är roligt när det händer lite saker.
Speciellt som hon är så sjukt söt när hon ligger i soffan och dricker sin välling och kikar på tvn.

Vidare har inskolningen även idag gått bra..
Jag väntar på ett bakslag som jag inte vet om det kommer komma.
Men som vanligt väntar jag värsta, så kan jag sedan bara bli glatt överaskad sedan haha.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det de har sagt till mig är att bakslag oftast kommer senare, de är så små just nu så de har ingen direkt tidsuppfattning och är inte medvetna om innebörden att bli lämnade ännu. Emilia hade gått 1,5 år på dagis när det blev jobbigt att lämna henne en period.

Puss

2010-08-20 @ 13:52:09
URL: http://milinov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0