Busstur

Idag blev det en busstur till Trollhättan.
För att se vart skolan ligger.
Så jag slipper stå i Trollhättan på måndag och inte veta vart jag ska hehe.
Nu vet jag iaf.
Tack till Markus för att han följde med och höll mig i handen.
Vet inte vad jag hade gjort utan honom...
Sprattlarn sussade gott på vägen dit och på vägen hem var hon en sprallfia som studsade mellan våra knän och pladdrade och lekte.
Sötungen.

Somnade tidigt som attans gjorde hon ikväll, vid 19 tiden redan och har sovit sedan dess.
Knasigt.
Hon sover aldrig så tidigt och så lugnt som hon gjort ikväll.
Räknar med att få gå upp innan solen skiner imorgon hehe.
Mindre skönt med tanke på att det inte lär bli någon vila när skolna väl börjat på måndag.
Men vad gör man inte för de små liven.

Nu ska jag då passa på att lägga mig jag med, så att jag kanske, kanske kan vara odöd imorgon när det blir dags.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas första skoldagen går bra :D

Alltid så läskigt!!

2010-08-30 @ 09:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0