Underbart.

Ibland känns allt bara så bra.
Just nu är det så.
Jag är lite små stressad över allt jag behöver ha gjort här hemma och är lit hungrig, men väntar in Maisa och Matte Mathiiias innan jag fixar mat.
Allt känns verkligen bara bra.
Tänk vad lite närhet kan göra med psyket på en människa.
Helt plötsligt så är en stress borta, och en ny har kommit, men den nya stressen är en trevlig stress på sätt och vis.
Lite närhet gör sjukt mycket för mig.
Det var behövligt.
Nej, det är inte Matte eller Maisa som gett mig närhet utan en annan, dock kommer inte hans namn att komma upp på bloggen så ni får vara nyfikna ni som är det.
Men jag är nöjd och jag har svårt att sluta tänka på hans händer.
Så nu har ni fått höra det oxå.
Sällan man hittar sådana händer säger jag bara.
Det var allt ni fick veta om mitt privatliv för denna gången :P

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Bra!

:-)

2010-04-18 @ 16:15:09
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se
Postat av: Kia

Åh så härligt att höra!!

Du kan gott hålla det lite hemligt för alla nyfikna ögon.. Passa på att njuta till fullo!!

2010-04-18 @ 19:55:37
URL: http://kiaskapar.blogspot.com
Postat av: Tetran

Tyckte väl att det inte bloggades lika mycket som förut, men det är ju bara kul för dig :)

2010-04-19 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0