Trodde

Jag trodde jag skulle vakna idag och känna mig förfärlig.
Sämre än igår eller iaf lika illa som igår trodde jag.
Att det skulle komma ett par tårar eller så, men icke.
Jag mår bra... Jag känner mig nöjd.
Hur underligt som helst.
Men oxå hur skönt som helst.
En del har jag nog söta xsires att tacka för det.
Sötnosen gör mina dagar lite ljusare när han står och jobbar haha.
Och Måndagmorgon så jobbar han ju såklart.
Men vem blir inte glad av att varje morgon ha någon som säger godmorgon så fort chansen kommer?
Bara de som är lite knasiga.
Jag är glad.

Så glad idag är jag att jag till och med känner för att ladda över kameran och kanske ge en liten bildkavalkad idag!!
Vad sägs om det?
:P

Kommentarer
Postat av: Kia

Bilder låter härligt! Vi väntar..

2010-04-26 @ 21:15:05
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0