Sprang över

Sprang över en gammal klasskompis på fejjan, eller hennes blogg faktiskt.
Jag har vetat alltid att hon skriver bra.
Men att hon satt och skrev sånt här trodde jag inte.
Och det träffar mig.
Det går raka vägen in.
Nästan så jag sätter mig och gråter trots min bra dag.
Nu gör jag inte det för idag mår jag för bra för det, men hade jag sprungit in där igår så hade tårarna sprutat på samma vis som de gör på mangafigurerna i alla japanska serier.
Jag hade dränkt er.

Läs och känn:
Malin

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack fina du! Och jösses vad förvånad jag blev när så många nya helt plötsligt kikade in på min blogg!

Det är alltid härligt att kunna beröra någon med det man skriver. Ta hand om dig och din fina tös :)

2010-04-26 @ 13:44:37
URL: http://lillamalins.bloggplatsen.se/
Postat av: Lina

Åh tackar :D



Hur är allt med er? :)

Massor av kramar!

2010-04-26 @ 21:50:48
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0