Söta Natte

Idag kom söta Natte upp.
Hon och Matte Mathiiias.
Det blev att de stälde sig och lagade mat.
Det är väl lyx säg?
De lagade maten och jag gullade med lillan.
Cedric kom oxå upp en sväng och sa hej.
Alltid lika trevligt att se honom.
Nu saknar vi bara att se Dahni, det var länge sedan nu..
Snart ett år sedan faktiskt.
Men han borde komma hem snart och säga hej till oss.

Disken är gjord, så nu är det bara slapp på schemat som gäller.
Matte är iväg och tränar och Natte hos en annan kompis, får se om de kommer tillbaka senare.
Nu ska jag bara ta det lugnt och invänta att sprattlarn blir trött så jag kan lägga henne.
Just nu är hon pigg iaf och leker gärnet hehe.
Sötråttan.

Bra dag idag.
Iaf om man bortser från vissa punkter.
De punkterna kan jag iaf inte påverka så inte värt att titta på dem heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0