Skriva brev

Idag skrev jag mitt personliga brev som ska skickas till högskolan för att få en extra chans att komma in på utbildningen jag helst vill in på.
Tilda kom upp och tog med sig Tiili på en promenad på stan så jag fick skriva i lugn och ro.
Det är svårt att skriva ett brev som låter ok när man måste gå ifrån hela tiden för att kolla till lillan.
Det är svårt att hålla kvar en tanke då.
Så tusen tack till Tilda som hjälpte mig idag, för inte nog med att hon tog lillan så jag kunde skriva mitt långa brev, så fixade hon ihop något att äta.
Förstår inte hur hon kunde räkna ut att jag inte hade ätit ;)
Haha.

Brevet är iaf skrivet och jag hoppas det låter ok.
Så ska jag bara fixa två papper till och sedan skicka iväg det.
Sedan är det bara att vänta tills i Juli innan jag vet hur det går...

Vad skulle jag göra utan mina kompisar!?
Antagligen klara allt ändå, men ni anar inte hur mycket smidigare allt går med lite hjälp.
Ni är underbara mina vänner och ni anar inte hur mycket ni betyder för mig.
Tack!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Spännande! Hoppas det går bra, vad är det för utbildning? Blir ju nyfiken ju;)

2010-04-08 @ 21:27:36
URL: http://bebismage.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0