Skrikbebis

Sprattlarn vaknade.
Jag tog upp henne och tyckte att det var färdig sovt för stunden om jag vill att hon ska sova ikväll.
Icke.
Hon var såå arg och skrek på mig i en halvtimme.
Till sist gav jag upp och hämtade filten och lade över henne så hon däckade igen..

Stendäckad..

Så fick hon somna om då..
Jag lade ner henne för att ja ginte orkar ha henne på mig, min rygg blir lite sur på mig då.
Klarvaken och förbannad Tilli igen..
Mer skrik...
Hmm..
Om man är så trött, vaför inte bara sova då när man får?
Men nej.
Inte om hon inte fick sova på mig.
Nu har hon äntligen piggnat till, mer än en timme senare, så nu är hon marodör istället och jättenöjd med det.

Just nu..
Älskade knäppgöken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0