Rapport

Igår hann jag inte riktigt med att skriva så mycket.
Så nu får ni text istället att läsa.

Jag och Sprattlarn började vår dag med att ta en promenad upp till konsum för att handla mjölk.
På vägen såg vi både fjärliar och bin.
Vilket då slog mig att jag såg min första fjäril och första bi för året redan på påskdagen, men helt glömde skriva detta här.
Det är vår!
Väl hemma igen så bakade jag kladdmuffins och strax därefter kom dagens första besök.
Liiza.
En allianskompis från mitt spel.
Hon kommer nämlign härifrån stan innan men bor inte kvar längre.
Hon var på besök hos sin mor tror jag det var och hon har en dotter som är en månad yngre än Sprattlarn.
En Underbart söt liten Lii.
Det var trevligt så vi satt och fikade och tjatade ett par timmar.

Så kom bror...
..Och åt upp alla muffinsen..
Suck för honom.
Dessutom åt han två av Sprattlarns fyra bananer.
Dålig stil bror.

Senare kom då Tilda och Tessan.
Jag fick ge lillan kvällsgröten och pussa henne halvt förlamad innan Tilda tog henne och gick.
Min lilla, lilla groda..

Men fram kom cidern och vattenpipan och de andra tjejorna kom.
Tjattanter är vi.
=)

Ut på Krogen kom vi oss oxå.
Jag hade superroligt, verkligen.
Så roligt att baksmällan jag har idag är klart värt det även om det idag är jag som känner mig halvt förlamad ;P
Jag dansade och jag flörtade (Jojo, än finns det liv i den gamla gumman! :P).
Jag tycker det är roligt att flörta på krogen och halva det roliga med att gå ut.
Till och med en flicka flörtade jag med och hon såg lite sugen ut den stackarn.
Ja, jag vet att detta är en bekräftelse grej för mig, men den skadar ju faktiskt ingen då jag inte gör allvar av mitt flörtande.
När man sedan har sällskap med flera hela vägen hem så känner man sig inte så orolig att något skulle hända pga det heller.
Jag hade verkligen så roligt man kan ha på krogen.

Tusen tack till tjejerna för att ni var med och gjorde min 25-årsdag till en så underbart bra dag!
Tessan, Sara, Millan, Maisa och Tilda.
Tack för dricksällskap och för barnpassning och ja, för allt.
Ni är toppen!

När jag vaknade idag så ringde jag lite halvt i panik till Tilda och talade om att jag var vaken och höll nästan på att dö av saknad efter min lilla Solstråle.
De skulle äta frukost och ha sig, så jag fick vänta hur länge som helt innan hon kom.
Men det var två glada tjejer som kom in genom dörren här.
Tilda lite trött hehe och Sprattlarn superduperglad.
Mat i magen på Sprattlarn så var tydligen hon oxå trött, så då gick jag och Sprattlarn och nanade lite till.
Eller lite.. Nästan två timmar men ändå haha.
Nu är vi fit for fight igen.
=)

Bilder komer senare underdagen när jag har lite tid över.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0