Promenad

Tilda kom upp och släpade med oss ut på promenad.
Runt Gullmarn kallar vi det , men egentligen så går vi bara via stranden och upp mot Konsum igen.
Varför vi kallar det runt Gullmarn har jag ingen aning om..
Men alla här säger det.
Så det blev det.
En promenad förbi stranden.
En av bryggorna såg ut osm en berg- och dalbana.
Hälften låg i vattnet.
Allt var vridet..
Måste varit snön som gjort det, för den bryggan har stått där sålänge jag kan minnas..

In på Konsum var jag ju tvungen att gå och köpa mig en påse med Chips!
Mumma.
Så det ska jag smaska på ikväll.

Väl hemma igen så har jag fått dammsugit, vilket var välbehövligt.
Nu ska Sprattlarn strax få mat här sedan ska jag svabba av golven oxå.
Undrar vad man ska äta till middag...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0