Present

Idag fick jag en förtidig födelsedags present av min syster och mor av den enkla orsaken att min syster inte är i stan när jag fyller år.
En ny lampa.
Men inte vilken lampa som helst, utan en "Wake-up light" Lampa.
Det dröjer ju ett litet tag innan jag behöver en alarmklocka igen, men när jag gör det så är denna super.
Den simulerar nämligen en soluppgång, ökad ljusstyrka och ökat ljud, plus att man kan välja naturljud istället för det dånanden som alarmklockor brukar komma med.
Min är inte en Philips så den ser inte exakt ut som den på bilden nedan, men nära nog.


(Bild hämtad från Google)

Tack syster och mor för en toppen present som kommer göra mitt uppvaknande mindre dramatiskt i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0