Opera som väckning

Idag vaknade jag av att en Sprattlarn hade fått för sig att sjunga opera fem centimeter från mitt öra.
Aj, aj.
Mindre skönt.
Hon var jätte arg och jag vet verkligen inte varför, hon brukar ju vara en solstråle när hon vaknar på morgnarna.
Vaknade på fel sida helt klart iaf.
Så efter att jag testat allt i en timme så helt plötsligt däckade hon.
Jaha, lika bra att lägga sig själv en stund till.

Annars idag har inget annt än städning och prat i tele med Betsy skett.
Löv Betsy.
Ser henne sällan och då känns det bra att man ibland får tjata av sig rejält på tele med henne haha.

Ikväll kanske Matte Mathiiias och Maisa kikar upp igen.
Super trelvigt, för om det blir som vi vill då så blir det hemmagjort pizza att äta ikväll och filmer.
Det skadar inte.
Myskväll med vänner.
Det är sånt man får roa sig med när man vill att tiden ska gå snabbare, de säger ju att klockan går snabbare när man har roligt, så jag tänker ha roligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0