Igår.

Igår var jag ju knappt hemma känns det som.
Tilda mötte upp oss så kilade vi ner på stan och tog en fika.
Var ett tag sedan jag såg henne nu så det var på tiden nu hehe.
Mys att gå och prata emd henne iaf.
När hon hade kilat vidare till jobbet så skulle jag kila bort till Ogge.
Passa på att umgås ett par timmar innan han skulle bege sig iväg igen.
Påvägen sprang jag dock rakt in i en "liten" Varghunds bebis.
Åh, mitt hjärta smälter ju så fort jag ser en vinthund.
Så fick ju pussas och kramas med den lilla sötnosen en stund innan jag kom vidare.
Hos Ogge fick jag te och vi satt ute på hans trapp och tjatade.
Jag har tro det eller ej aldrig varit hos Ogge trots alla åren vi känt varandra.
Vi följde honom till bussen sedan och vinkade av honom.
Vet ju aldrig hur länge det dröjer till nästa gång man får se honom igen.
Raringen...

Sedan bar det iaf av hemåt efter en sväng in på ICA.
Väl hemma så matades lillan när hon väl vaknade.
Senare kom Matte Mathiiias upp och jag fick stoppat i honom lite mat på kvällen där oxå.
Så satt vi och chillade hela kvällen sedan.
Det var nice.
Var en bra dag igår och jag har mått så sjukt bra.
Varit på toppenhumör faktiskt.

Idag har jag oxå varit på bra humör.
Dock har jag varit sjukt trött och vädret är ju inte vackraste jag sett direkt hehe.
Men nöjd är jag ändå.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0