Händer då?

Vad som händer här då?
Inte mycket ska ni veta haha.
Därför det är så lugnt här, det i kombo med att det som faktiskt händer är lite för privat för att lägga ut här.
Igår gjorde vi inte ett skvatt mer än nödvändigt och idag kommer Sara ner och ska klippa igenom mitt hår.
Skadar inte.
Har märkt att jag fått tovor i håret för första gången sedan jag hade långt hår för ca två år sedan.
Lite störigt att det lyckats slita sig så redan..
Men ja, vad gör man.
Jag har kanske turen att ha mycket hår på huvudet, men någon vidare kvalité på det skulle jag inte säga att det är.
Tyvärr.
Så ja, dagen blir nog rätt lugn idag med.
Känns rätt skönt med lugna dagar, speciellt som jag egentligen börjar bli lite stressad över att jag ska flytta...
Måste börja med viss städning och packning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0