Flest som fyller!?

Ja, jag har aldrig känt till det.
Men tydligen är det så.
Fick veta detta idag via en alliansmedlem i mitt spel.
Jag fyller år på den dag då flest svenskar fyller år.
Jag tyckte det lät konstigt då jag faktiskt bara känner till en enda till som fyller samma dag som jag.
Medans jag vet om flera stycken som fyller år den 1:e April, trodde därmed att det var en vanligare födelsedag såklart.
Fast de kanske ljuger allihop!? ;P
Den 13:e är det två i min familj som fyller år oxå, vilket därmed oxå gör att det känns som en vanligare dag..
Men icke.
Den 10:e April är tydligen den vanligaste dagen för en svensk att fylla år.

Lär artikeln HÄR.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste ju ändå vara 11 januari som är den vanligaste födelsedagen? Bara i Lysekil (som jag vet om!) finns det 5st! Nu får du försöka klura ut vem som skrivit det här genom att försöka minnas dennes födelsedag :)

2010-04-08 @ 10:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0