Älskade vänner!

Idag har Maisa och Matte Mathiiias valt att ägna hela sina dagar år mig.
Ni anar inte vad glad jag är för det.
Vi har druckit te och tjatat och just nu är de nere och hyr film för kvällens filmkväll.
Jag har varit så uppe i detta att jag glömt bort att äta haha, skakis är jag och ska ordna något så fort de är tillbaka.
Ni anar inte hur mycket jag älskar mina vänner, varenda en av dem, alla är så speciella på sina egna vis och det är inte många av dem som känner vararndra eftersom jag bara plockr ut de bästa ur varje grupp.
Men de är underbara och jag vet att många håller med mig.
Maisa och Matte Mathiiias är några av få som känner varandra och vi är en bra trio.
Nej nu ska jag sluta skryta över mina ljuvliga kompisar som jag verkligen älskar.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0