Varför?

Kan någon svara mig på varför det nästan varenda gång jag ska till Bvc så regnar det!?
Fattar det inte..
Jag som hatar att gå i regn.
Och återigen så har jag ju inte fått tummen ur att köpa skor..
Det har ju varit fint väder och igår var det sommar igen.
Hur varmt som helst.
Idag är det höst igen..
Väldigt skifte här.

Jag tycker om regn.. Men bara om jag vet att jag inte behöver gå ut i det..
Suck.
Frukosten är äten (Yay till mig)!
Kläder på kroppen. så nu ska bara Sprattlarn ha kläder på sig och jag borsta tänderna så åker vi.
Japp, åker.
Tack gode gud för mamma!
Eller tack gode mamma för bilen?
Det är inte helt fel att ha nästan fri tillgång till bil och knappt betala bensinpengar, det gör jag bara om jag ska längre sträckor.
Min mamma är så snäll, så snäll!
Vet inte vad jag hade gjort utan henne..
Eller.. Jo, jag hade väl fått gå haha.
Men det är underbart att hon finns och är så snäll.
Det är värt mycket!
Puss lilla Mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0