Vänd dig inte om

Man ska aldrig vända ryggen till sin bebis tydligen.
Idag gjorde jag det i en halv sekund och vips så låg lillan på mage.
Hoppsan!
Så kan det gå.

Jag vet att jag borde jubla av glädje och visst, på ett sätt gör jag väl det.
Det är ju bra att det händer saker, annars vore något fel.
Men jag skulle inte tacka nej till att stanna tiden lite, bara pyttelite så hon förblir denna ljuvliga lilla bebis lite längre...
Min älskade sötnos..
Snart sitter hon väl upp oxå, står, går, sminkar sig och ja gud vet vad..
Min lilla bebis.
Tiden går för fort..


Kommentarer
Postat av: Elin/Cayenne87

Vilken sötnos!!

Jag väntar på att Tindra ska börja vända sig snart oxå. Det borde ju komma snart ;) Man längtar efter alla framsteg som bebisen kommer göra vända sig, sitta, krypa m.m. samtidigt som man inte vill att det ska gå för fort! Hon får gärna vara bebis ett tag till, hihi

2009-09-29 @ 01:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0