Vad göra?

Vad ska man göra idag då?
Jag har inget att göra.
Bara Scrappa lite.
Det är kul visserligen, men det mättar inte mitt sociala behov.
Som är STORT.
En pomenad på stan kanske.. vädret tillåter ju iaf för en gångs skull känns det som.
Känns som om det är en evighet sedan det inte blåste och inte regnade.
Så ut måste jag.
Får panik av att sitta inne och inte få röra på mig.
Någon som är sugen på att joina mig?
SKulle ju vart in till Torp, men blev inte av.
Lite skönt ändå.
Slippa konka runt på Lillan i Sjalen inne bland folkmassorna.
Ska man dit med liten så är det bättre att göra det mitt i veckan.
Någon som vill ut och gå med mig??

Kommentarer
Postat av: malin - mamma till elise

Tack så mycket :).



Tycker också krystvärkarna var värst, de flesta andra verkar tycka att de vanliga värkarna var värre. Kändes som jag krystade i flera timmar, fast tog bara 39min. Dom tog ju ont som fan.



Känns underbart att vara mamma, man förstår som inte riktigt att hon legat i min mage i nästan 9 månader. Än så länge får man då sova om nätterna, Elise vaknar en gång och ska då ha mat och ny blöja, många verkar tro att man inte får sova något när man har spädbarn, men vi är oftast utvilade. Fick höra många gånger när jag var gravid att jag ska passa på att vila för när bebisen kommer, kommer jag aldrig få sova. Älskar att vara mamma. :)



2009-09-05 @ 20:57:30
URL: http://malinmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0