Vaccination

Idag på Bvc så var det vaccination..
En spruta i vardera låret..
Min lilla skrutta blev så ledsen och det var nära att jag började gråta jag med.
Men det tog inte många minutrarna så var hon glad och skrattade igen.
Dock kom det lite gråt då och då mellan skratten som om hon kom på smärtan från nyss.
Vacinerad och hade gått upp bra.
61 cm lång är hon på sina snaaart 5 kg
10 ynka gram är det kvar.
Håll tummarna med mig nu för att hon inte får feber och blir ledsen.
Det vill vi inte vara med om.
Somnade i vagnen på väg hem.
Jag äter sen frukost innan jag ska ta Sprattlarn i sjalen och gå till Tessan Och Danio.
Fy vad hungrig jag blev på bvc, hade ju glömt äta frukost.
Fattar inte hur man, som jag, kan glömma att äta hela tiden.
Jag som måste äta ordentligt.
Måste för att jag ammar.
Men jag äter väldigt bra nu jämfört med förr iaf.
Ne, nu bär det av.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

ajabaja! frukosten är dagens viktigaste mål! det är inget man bara säger..frukosten utgör hur din kropp skall fungera resten av dagen, det är sant!



Hoppas på ingen feber oxå... tror nog inte hon får det... blir kanske lite gnällig och mammig bara :)

2009-09-07 @ 20:00:45
URL: http://mammajeanette.blogg.se/
Postat av: Emelie

Febern ska hålla sig borta idag!

2009-09-07 @ 20:02:29
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Kia

Vad är det för sjal du har till sprattlarn? Den ser väldigt behändig ut.. Blir det tungt åt ryggen? Skulle själv vilja ha en sjal eller liknande till bebisen som kommer snart så man inte blir låst med vagnen så fort man ska iväg.

Ta hand om dig!

//Kia

2009-09-08 @ 12:45:41
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0