Uppe och påväg?

Uppe är vi iaf.
Lillan har kläder på.
Så ska jag få i mig lite frukost ooch kläder skadar ju inte att ha på sig heller.
Det är så fruktansvärt kallt här hemma sedan de tog bort mina element.
Nej, nu menar jag inte obeboeligt kallt egentligen.
Bara för mig.
Jag är en människa som sover med duntäcke och elementet på på 30 grader året om.
Jo, jag menar mitt i högsommaren oxå.
Inte glömma pjamasen på det dessutom.
Jag fryyser nu.
Det är kallt!
Dessutom borrade de asen efter klockan 18 igår..
Övertid,lagom sur vart jag då.
De får gärna jobba övertid om de vill, men med annat än borrningarna.
Det borde inte vara ens lite ok ju.
Nehe.
Nu ska jag äta min frukost så det blir något gjort här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0