Två klara!

Två LO:s har jag blivit klar med idag.
Den som jag hade lite bekymmer med fick jag färdig idag och blev nöjd ändå och jag fick även gjort en som jag haft i tnakarna ett tag.
Korten alltså, LO:n blev något jag inte alls tänkt innan, men är nöjd med den oxå.
Nybörjare som jag är så har jag inte så höga krav på mig själv hehe.
Lättare att bli nöjd med det man gör då.
=)
Jag och Camilla lyckades få Jannike att vara med oss ikväll.
Tre tjejer i ett kök med te, där ingen är stum kan ni ju kanske räkna ut själva att det blev en del prat.
Båda de andra var barnlediga, så det var bara Sprattlarn som behövde lite uppmärksamhet.
Hon sov strax innan 20.00 så vi har haft fria händer alla tre att klippa klistra med.
Mycket trevligt har jag haft ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0