Sussa gott hjärtat

Sprattlarn sussar.
Jag hoppades hon skulle sova förut så jag skulle hinna dammsuga och diska.
Hon sov inte så länge..
Hon vaknade, men hade inget emot att roa sig själv i gymmet medans jag dammsög och diskade.
Så det blev gjort iaf!
=)
Svabba hade jag oxå behövt, men det är iaf inte lika akut.
Nu när Sprattlarn sover tänkte jag hinna laga lite mat.
Har ju inte ätit något mer än frukost.
Iaf inte något vettigt hehe.
Tre dubbelnougat räknas väl knappast eller?
Så mat!
Sedan dusch.
Så får min sura granne säga vad han vill även om det blir efter 22.
Ikväll ska jag duscha innan jag lägger mig.
Punkt.
Annars brukar jag ändå ta såpass hänsyn att jag försöker göra det på dagen när han inte blir störd av det.
Men det är så svårt att lyckas duscha när Sprattlarn sover så korta stunder på dagen numera.
Orkar inte stå i duschen sönderstressad och stäng av vatnet hela tiden för at lyssna efter om hon vaknat.
Nej, inte idag.
Idag ska jag duscha i lugn och ro nu när jag vet att hon kommer sova!
Så får grannen gnälla då.
Tjing från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0