Stum poäng

Anonym som kommenterade hurevida man kan göra mig stum..
Nej du har nog en poäng där.
Det är inte mycket som kan få mig tyst hehe
Om det inte vore för att det tar för lång tid att ta sig någonstans så hade jag sökt mig till politiken.
Men hmm.. Ett ypperligt jobb för mig hade nog varit att vara radiopratare.
Att sitta och tjata hela dagen.
Kan ni fatta vilket underbart yrke?
Frågan är bara om jag skulle stå ut med att höra min egen röst så..
Eller om andra skulle göra det! Haha.
Jag vill bli radiopratare, jag kan prata i timmar om absolut ingenting.
En merit?
Nej kanske inte i vanliga fall..
Men då kanske..
Undrar vad jag skulle göra om jag faktiskt blev stum..
Gå och gräva ner mig någonstans antagligen.

Jaha, ska jag drömma mig bort lite om att vara radiopratare nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0