Som en död.

Att vara trött är skit, och skönt.
Men igår var det skit.
Lillan somnade och sov som vanligt från sjusnåret på kvällen.
Jag går inte och lägger mig så tidigt, det vet alla..
Vid 00.30 vaknade hon.
Åt.
Vägrade somna om..
Ompade runt, sparkades, fläckte i allt (aj mina örhängen!!) och plockade ut nappen trots att hon ville ha den!
Vid två tiden var jag så trött att jag kunde däckat på plats, då gav jag upp att örsöka hålla henne nöjd och lade henne i sängen.
Äntligen kunde jag gå på toa, lillans om sparkat inte bara på brösten, revbenen och solarplexus (AJ!) utan även på blåsan en del..
Men som genom ett under var hon nöjd i sängen.
Vaken! Men nöjd.
Gick och lade mig brevid henne strax innan 02 och somnade nog innan hon gjorde det.
Som en död.
Nej så illa vart det väl inte, men vi sov till 12.00 idag.
Bortsett från de obligatoriska matstunderna på natten.
Jag var slut.
Hade ju vart upp sedan 7 något på morgonen.
Hungrig var jag oxå, men för trött för att orka göra något alls åt det haha.
Så frukost har det blivit idag!
Duktig jag.
Sprattlarn sussar nu igen och är så nöjd så.
Ska se om man inte kan få pysslat lite idag när inget händer iaf.
Hoppas Sprattlarn sussar länge nu så hon verkligen är utvilad och glad när hon vaknar igen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Måste fråga: bärsjalen du använder, vad är det för märke och var har du köpt den?

Ser skön ut:)

2009-09-20 @ 16:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0