Snabbtripp till Kina

Eller..
Min mamma ringde och väckte mig idag och ville ner på Peking och äta buffé.
En snabbtripp till Kina kallar jag då det, utan den sega resan hehe.
Fin frukost iaf.
Ordentlig.
Arbetarna har väckt mig idag flera ggr och Sprattlarn vart ledsen där emellan.
Men sedan helt plötsligt (efter att ha bajsat) så däckade hon om och de slutade borra för en stund och jag somnade om.
Tills mor ringde med erbjudande om bra frukost.
Toppen bra.

Jag har varit superduktig två kvällar i rad nu.
I säng innan 01.00, DET ni!
Det är nog rekord för de senaste åren.

Nu sitter jag då borta os Natta.
Natta sitter med Sprattlarn i famnen och har snart fått henne att somna hehe.
Natta är bebissjuk värre.
Men snart så får hon sin egen.
Den kommer bli sönderpussad.
=)

Nu ska jag dricka te tänkte jag.
Tjata bort någon timme kanske.
Jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0