Slut nu?

Nu ska det vara sista borrdagen.
Eller iaf är det vad de påstod på vårt informationsmöte.
Två veckor med borrningar, nu har det gått två veckor med borrningar.
Detta är sista dagen.
Så är det slut nu?
Jag vågar inte tro på det förens på måndag och jag inga fler borrningar hör.
Undrar lite vart de tagit vägen..
För tydligen hade de varit i hörnlägenheten för en vecka sedan och satt up nytt där elementen ska upp.
Men inte här...
De har kanske glömt denna lägenhet.
De glömde ett par borta på andra gården ju..
Jaja.
De häckar ju rakt utanför min dörr så de kommer väl på det så småningom

God morgon vart det här iaf.
Lite sent, men vem bryr sig om tider?

Kommentarer
Postat av: Lina

åh tackar, ja du det går väldigt bra just nu när älsklingen är arbetslös så han kan ta hand om lillan, vi får se hur bra det går när han får jobb. Har lillans farmor som är hemma (förtids pesionerad) och hon har lovat att ställa upp som barnvakt när det behövs. Tack och lov har jag ganska lätt för mig i skolan vilket gör att jag kan skita i ganska många föreläsningar och titta lite i böckerna ist.

Det är ju sista terminen nu så då känns det bra att göra bort den på en gång, har en kurs nu som snart är slut och sen en annan och efter det är det c-uppsats som är som gjort för mig :P kan vara hemma hur mycket som helst då ju! :D



Men det blir kung i vår då jag kan ta ut lite mer föräldraledighet :) wiie!



Händer idag då för er? :D

Hoppas de har slutat med borrandet idag! :)

2009-09-18 @ 16:55:02
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0