Presentkort.




Ja, så skriver jag igen om detta som är så super.
Gratisbio.se är det jag talar om.
Ni som inte har blivit medlemmar ännu vet inte vad ni missar.
Man samlar lite poäng som man sedan växlar in mot presentkort.
Att samla poäng är super enkelt dessutom.

Man samlar poäng på olika sätt:
Helt gratis samlar man poäng genom att vara med i tävlingar eller helt enkelt besöka en sida, bli vän med andra (glöm inte bli det med mig), skriva i gästböcker och genom att blogga om sidan (som jag =)), när man bloggar är man dessutom med och tävlar om ett presentkort på nelly.se.
Till och med genom att bara gå in på sitt konto ger poäng!
Nästan gratis så hakar man på super erbjudanden om det finns i alla smaker.
Dessutom, om man ändå handlar på nätet så kan man bara kika in på deras sida och se om de man ska handla av finns med där, för då får man poäng på det man köper dessutom.
Lätt att söka upp företagen är det med.

Det finns som ni ser många olika sätt att få poäng på och de poängen resulterar i presentkort, biobiljetter eller prenumerationer, allt efter eget tycke!
De ställen man kan få presentkort på är många och det finns garanterat något för alla smaker.

Några exempel på ställen du kan få presentkort på är:
h&m, nelly.se, ICA, albrektsguld, ginatricot, JC, Kicks, ONOFF, Ginza, akademibokhandeln (Super för er som köper litteratur till studier), dinsko och inte att förglömma Babyland!
Med många, många fler!

Så bli medlemmar nu!
Om ni skriver in Sprattlarn som värvare så får ni dessutom 75 välkomstpoäng!
Bli sedan vän med mig när ni ändå är igång!

Klicka på bilden ovan så kommer ni till sidan.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0