Pinoccio

Är filmen som gick på här ikväll.
Hade tänkt börja samla på alla Disney klassikerna till Sprattlarn och har börjat så smått med just Pinoccio och Robin Hood.
Fler lär det ju bli.
Älskar ju Disney, men det ska inte vara de hemska uppföljarna utan just klassikerna!
Det är viktigt!
Har aldrig sett hela Pinoccio faktiskt.
Men har ju läst någon bok, så man kan den ju ändå.
Bjöd min mor på mat och så såg vi på film.

Min far har varit på besök idag dessutom.
Inte långa stunden men likväl.
Han har varit här!
Så nu är kvällen här och jag laddar över bilder till datan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ska vara gamla goda klassiker!

Ska också samla på mig dessa även fast jag har många på VHS men ingen spelare,

den enda jag har på DVD är Alladin men det ska fyllas på!

Jag har heller aldrig sett Pinoccio,

var den bra?

2009-09-14 @ 16:02:00
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0